tiistai 5. kesäkuuta 2012

VOI EI, MUN LAUKKU!

Oltiin tänään kaupassa ja huomasin yht'äkkiä, että laukku roikkui olalla vain parin langan varassa. Poikkesin sitten samalla reissulla suutarilla tiedustellen korjausoperaation hintaa.. Korjaus olisi maksanut noin kolmisen kymppiä. Laukun alkuperää en edes muista, joko olen sen jostain ilmaiseksi saanut tai korkeintaan pari euroa olen siitä pulittanut... Tuntui liian kovalta siten korjaushintakin. Ostin sitten kuitenkin matkaan pari niittiä. Onneksi olin jemmannut kammottavan nahkaliivin, ja eikun sakset kouraan. Ihan hyvähän siitä sitten tuli, hieman on erivärinen kun toinen puoli, mutta ei haittaa mua. Mulla on muuten aika outo tapa kiintyä laukkuihin ja kenkiin, vaikka niiden kunto alkaisi olla aika lähellä roskista. Mutta tämä veska sai nyt ainakin lisää aikaa.

Ennen korjausoperaatiota...


... ja jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti